Dedykowana opieka serwisowa

 

Wszystkie systemy i infrastruktury musz─ů by─ç utrzymywane w sprawno┼Ťci aby inwestycje w nie poniesione stale przynosi┼éy zyski.

 

Nasz zesp├│┼é jest przygotowany na wsparcie Pa┼ästwa w realizacji tego odpowiedzialnego zadania. Forma wsp├│┼érpacy i jej zakres oczywi┼Ťcie zale┼╝─ů od Pa┼ästwa indywidualnych potrzeb, kt├│re musz─ů by─ç okre┼Ťlone podczas wst─Öpnej, bezp┼éatnej analizy.

 

Poni┼╝ej przedstawiamy skr├│towo kilka┬á┬ápoziom├│w w zakresie monitoringu, kt├│re najcz─Ö┼Ťciej wybierane s─ů przez naszych klient├│w.

 

  • Zielony - podstawowe czynno┼Ťci wykonywane niezale┼╝nie od klienta
    - Sprawdzenie mo┼╝liwo┼Ťci zalogowania si─Ö na serwer
    - Sprawdzenie czy wyst─Öpuj─ů b┼é─Ödy w logach, zapis log├│w, zapisanie i przekazanie informacji o ewentualnych b┼é─Ödach
    - Sprawdzenie wykorzystania podstawowych zasob├│w sprz─Ötowych urz─ůdzenia i raport z wynik├│w
  •  

  • ┼╗├│┼éty - wizyta osobista i podstawowe czynno┼Ťci wykonywane na miejscu po uprzednim uzgodnieniu z klientem terminu wizyty:
    - Raport z temperatury, wilgotno┼Ťci serwerowni przy wykorzystaniu miernika zapisany w dzienniku serwera po powrocie
    - Wykonanie okresowej konserwacji sprz─Ötowej urz─ůdze┼ä (przedmuchanie, ocena wizualna) ? raport wykonania
  •  

  • Pomara┼äczowy - pakiet zapewniaj─ůcy utrzymanie dost─Öpu do danych na poziomie zdefiniowanym w umowie:
    - Przygotowanie i wdro┼╝enie planu wykonywania kopii zapasowych dla klienta - zatwierdzony dokument potwierdzony przez obie strony
    - Monitoring poprawno┼Ťci wykonania kopii zapasowych na podstawie zaplanowanego harmonogramu
    - Testowe (losowe) odzyskanie wybranego pakietu danych potwierdzaj─ůce prawid┼éowy stan kopii zapasowych ? czynno┼Ť─ç wykonywana raz w miesi─ůcu o ile umowa z klientem nie m├│wi inaczej
  •  

  • Czerwony - pakiet rozszerzony zapewniaj─ůcy automatyczn─ů reakcj─Ö w przypadku zg┼éoszenia lub wykrycia b┼é─Ödu maj─ůcego wp┼éyw na poprawn─ů prac─Ö urz─ůdzenia:
    - Ka┼╝dorazowe przygotowanie raportu do klienta o przyczynie (je┼Ťli da si─Ö j─ů ustali─ç) i sposobie jego rozwi─ůzania
  •  

  • Srebrny - pakiet zapewniaj─ůcy uruchomienie urz─ůdzenia w przypadku awarii software w czasie 1 NBD w przypadku awarii sprz─Ötowej 1 NBD po dostarczeniu sprz─Ötu przez dystrybutora
    - Uwaga: Dla tej usługi wymagane jest podpisanie umowy na pakiety: zielony, pomarańczowy, żółty
  •  

  • Z┼éoty - pakiet zapewniaj─ůcy uruchomienie urz─ůdzenia w przypadku dowolnej awarii (z wy┼é─ůczeniem stan├│w kl─Öski ┼╝ywio┼éowej, atak├│w terrorystycznych itp.) w czasie 1 NBD
    - Uwaga: Dla tej us┼éugi wymagane jest podpisanie umowy na pakiety: zielony, pomara┼äczowy, ┼╝├│┼éty oraz umowy na sprz─Öt (technologie) zast─Öpcz─ů pozwalaj─ůc─ů przywr├│ci─ç funkcjonalno┼Ť─ç w zadeklarowanym czasie
  •  

  • Platynowy - pakiet indywidualny negocjowany ka┼╝dorazowo z klientem obejmuj─ůcy:
    - Wybór pakietu srebrnego lub złotego
    - Indywidualne czasy reakcji na zdarzenie
    - Spersonalizowane narz─Ödzia monitoringu
    - Dedykowany system raportowania
 

IKS-NET

© 2008 IKS-NET.